Garantie
Het leveren van functionele producten vinden wij natuurlijk uiterst belangrijk. Ondanks dat onze producten (Meestal) geen fabrieksgarantie meer hebben, garanderen wij persoonlijk een perfecte werking van de geleverde producten, en geven wij daarom altijd minimaal 6 maanden hardware garantie op onze laptops, tenzij anders aangegeven. Bent u toch niet tevreden, of werkt er iets niet perfect bij aankomst? Dan kunt u het product binnen 14 dagen retourneren en word uw aankoop bedrag terugbetaald. Meer informatie vind u hierover op onze retourneren pagina.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tomtronics.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.