Privacybepaling
Tomtronics zal uw persoonsgegevens uitsluitend gebruiken voor het verwerken en verzenden van uw bestellingen. Uw gegevens zullen niet worden verstrekt aan derden. iDeal en bank betalingen worden door mollie payments behandeld in een beveiligde omgeving, waardoor uw persoonlijke gegevens optimaal beschermd worden.
Identiteit van de ondernemer
Tomtronics
Adres: geen bezoek adres
Rembrandstraat 18
7771 XG Hardenberg
KvK Zwolle: 65496191
BTW nummer: NL 002236439B10
Privacybepaling
Tomtronics zal uw persoonsgegevens uitsluitend gebruiken voor het verwerken en verzenden van uw bestellingen. Uw gegevens zullen niet worden verstrekt aan derden. iDeal en bank betalingen worden door mollie payments behandeld in een beveiligde omgeving, waardoor uw persoonlijke gegevens optimaal beschermd worden.
Identiteit van de ondernemer
Tomtronics
Adres: geen bezoek adres
Rembrandstraat 18
7771 XG Hardenberg
KvK Zwolle: 65496191
BTW nummer: NL ———–
Betalingsmogelijkheden
U kunt uw bestellingen op tomtronics.nl betalen via iDeal, of SEPA overboeking.
Wij verzenden alleen binnen Nederland.
iDeal
Als u kiest voor een betaling met iDeal dan wordt de betaling verzorgd door Docdata Payments. Met iDeal kunt U veilig en snel online betalen via de beveiligde dienst internetbankieren van uw eigen bank. Momenteel ondersteunen nagenoeg alle banken Ideal; o.a. ABN Amro, Rabobank, ING Bank, SNS Bank, Fortis, ASN Bank, Triodos, Knab en Friesland Bank. De verzendkosten van iDeal-bestellingen zijn € 6,95. Bestelt u echter voor € 75,- of meer dan komen de verzendkosten te vervallen. iDeal betalingen komen meteen bij ons binnen zodat we uw order direct kunnen verwerken.
Vooruitbetaling per bank
Als u kiest voor betaling per bank dient u het totaalbedrag binnen 7 werkdagen aan ons over te maken. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons een e-mail met daarin onze bankgegevens en het ordernummer dat u bij de overschrijving dient te vermelden. Uw bestelling wordt pas verzonden wanneer het complete orderbedrag op onze rekening is bijgeschreven. Houdt er rekening mee dat uw overschrijving vaak één dag nadat het geld van uw rekening is afgeschreven op onze bankrekening wordt bijgeschreven. Wij raden U dan ook aan om gebruik te maken van iDeal indien U hiertoe de mogelijkheid heeft, dit is meestal iets sneller.
Verzendkosten Nederland
De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn € 6,95. Bestelt u echter voor € 75,- of meer dan komen de verzendkosten binnen Nederland te vervallen.
Garantie (internet aankopen)
Bij defecten aan een geleverd product hanteren wij de volgende garantietermijnen:
– 3 maanden garantie op alle tweedehands producten
– 24 maanden op alle nieuwe producten
De garantie op nieuwe software vervalt indien er zich krassen of vlekken op de CD/DVD/Blu-Ray bevinden. Tevens als de seal van een cd, cd-rom, dvd, game of softwareartikel is verbroken, kan het artikel niet geretourneerd worden. Gebruiksschade en schade door ondeugdelijk gebruik (zoals waterschade, val- en stootschade, breukschade of schade door ruw gebruik) vallen niet onder de garantie. In geval van een defect wordt het desbetreffende product uitsluitend omgeruild tegen een zelfde product.
Heeft u een defect product dat binnen de garantie valt? U kunt eenvoudig het defect melden via het contactformulier. Op deze manier hebben wij direct uw gegevens en zenden wij z.s.m. de retourinstructies per mail naar u toe. Defecte producten kunt u altijd kostenloos aan ons retourneren. Wij proberen retouren altijd zo spoedig mogelijk af te handelen, de verwerkingstijd is gemiddeld 3-7 werkdagen na ontvangst.
Tweedehands artikelen
Tomtronics is niet aansprakelijk voor eventuele gebruikte codes voor downloadable content, of gebruikte codes voor online play. Tevens kunnen wij niet garanderen dat elke tweedehands product nog de originele handleiding bevat. Indien u zeker wilt weten of de originele verpakking erbij zit kunt u altijd bellen of een email sturen via ons contactformulier. Wij kunnen het dan voor u controleren.
Ruilen & Retourneren
Wanneer kan een product geruild worden?
– Bij een beschadiging ontstaan tijdens transport
– Bij een defect
– In geval van een foutieve levering
Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Via internet bestelde artikelen mogen binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden mits:
– Nieuwe games nog verzegeld (sealed) zijn.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Digitaal geleverde artikelen en/of codes kunnen niet geretourneerd worden.
Wilt u een product ruilen? U kunt eenvoudig het product aanmelden via ons contactformulier. U ontvangt dan z.s.m. de retour instructies per mail. Uw aankoop dient binnen 14 dagen aangemeld te worden voor retour. Daarna heeft de klant nogmaals 14 dagen om de aankoop te retourneren.
Na ontvangst en controle van het product kunt u het bedrag direct weer besteden op onze site of laten uitkeren door uw bankgegevens in te vullen. Wij zullen vervolgens het orderbedrag exclusief verzendkosten binnen 14 dagen terugstorten op uw bankrekening.
Adres voor retouren: (geen bezoekadres)
Tomtronics
Rembrandstraat 18
7771XG Hardenberg
Het retourneren van een pakket is voor eigen rekening, tenzij het een fout van tomtronics betreft.
Productprijs
Zodra een koopovereenkomst is gesloten is de overeengekomen prijs bindend, soms kan een prijs vervolgens stijgen of dalen. Wij kunnen helaas naderhand geen prijzen aanpassen.
Verzending
Bestellingen geplaatst en betaald op werkdagen voor 23:59 uur worden binnen 2 werkdagen verzonden. De levertijden die op onze website worden weergegeven zijn levertijden in werkdagen. Tomtronics streeft er naar bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, echter in een zeldzaam geval kan er een vertraging ontstaan (bijvoorbeeld het product is zoek of er is sprake van een voorraadverschil). Wij verzenden alleen binnen Nederland. Wij maken gebruik van PostNL, normaal gesproken bezorgen ze de volgende dag, echter in een enkel geval kan er een vertraging ontstaan, helaas hebben wij hier geen invloed op. PostNL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag. Maandag worden enkel grotere pakketten bezorgd, geen briefpost. Zoekgeraakte zendingen veroorzaakt door foutief opgegeven adresgegevens kunnen wij helaas niet vergoeden, controleer dus altijd goed uw adres gegevens.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tomtronics. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Aanvullende voorwaarden internet bestellingen
tomtronics is niet verplicht bestellingen te leveren waarvan de prijs foutief is doorgegeven door een leverancier of een product waarvan de prijs door een fout verkeerd op de site is weergegeven.
tomtronics.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten in omschrijvingen of afbeeldingen van producten op de website.
Betalingsmogelijkheden
U kunt uw bestellingen op tomtronics.nl betalen via iDeal, of SEPA overboeking.
Wij verzenden alleen binnen Nederland.
iDeal
Als u kiest voor een betaling met iDeal dan wordt de betaling verzorgd door Docdata Payments. Met iDeal kunt U veilig en snel online betalen via de beveiligde dienst internetbankieren van uw eigen bank. Momenteel ondersteunen nagenoeg alle banken Ideal; o.a. ABN Amro, Rabobank, ING Bank, SNS Bank, Fortis, ASN Bank, Triodos, Knab en Friesland Bank. De verzendkosten van iDeal-bestellingen zijn € 6,95. Bestelt u echter voor € 75,- of meer dan komen de verzendkosten te vervallen. iDeal betalingen komen meteen bij ons binnen zodat we uw order direct kunnen verwerken.
Vooruitbetaling per bank
Als u kiest voor betaling per bank dient u het totaalbedrag binnen 7 werkdagen aan ons over te maken. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons een e-mail met daarin onze bankgegevens en het ordernummer dat u bij de overschrijving dient te vermelden. Uw bestelling wordt pas verzonden wanneer het complete orderbedrag op onze rekening is bijgeschreven. Houdt er rekening mee dat uw overschrijving vaak één dag nadat het geld van uw rekening is afgeschreven op onze bankrekening wordt bijgeschreven. Wij raden U dan ook aan om gebruik te maken van iDeal indien U hiertoe de mogelijkheid heeft, dit is meestal iets sneller.
Verzendkosten Nederland
De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn € 6,95. Bestelt u echter voor € 75,- of meer dan komen de verzendkosten binnen Nederland te vervallen.
Garantie (internet aankopen)
Bij defecten aan een geleverd product hanteren wij de volgende garantietermijnen:
– 3 maanden garantie op alle tweedehands producten
– 24 maanden op alle nieuwe producten
De garantie op nieuwe software vervalt indien er zich krassen of vlekken op de CD/DVD/Blu-Ray bevinden. Tevens als de seal van een cd, cd-rom, dvd, game of softwareartikel is verbroken, kan het artikel niet geretourneerd worden. Gebruiksschade en schade door ondeugdelijk gebruik (zoals waterschade, val- en stootschade, breukschade of schade door ruw gebruik) vallen niet onder de garantie. In geval van een defect wordt het desbetreffende product uitsluitend omgeruild tegen een zelfde product.
Heeft u een defect product dat binnen de garantie valt? U kunt eenvoudig het defect melden via het contactformulier. Op deze manier hebben wij direct uw gegevens en zenden wij z.s.m. de retourinstructies per mail naar u toe. Defecte producten kunt u altijd kostenloos aan ons retourneren. Wij proberen retouren altijd zo spoedig mogelijk af te handelen, de verwerkingstijd is gemiddeld 3-7 werkdagen na ontvangst.
Tweedehands artikelen
Tomtronics is niet aansprakelijk voor eventuele gebruikte codes voor downloadable content, of gebruikte codes voor online play. Tevens kunnen wij niet garanderen dat elke tweedehands product nog de originele handleiding bevat. Indien u zeker wilt weten of de originele verpakking erbij zit kunt u altijd bellen of een email sturen via ons contactformulier. Wij kunnen het dan voor u controleren.
Ruilen & Retourneren
Wanneer kan een product geruild worden?
– Bij een beschadiging ontstaan tijdens transport
– Bij een defect
– In geval van een foutieve levering
Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Via internet bestelde artikelen mogen binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden mits:
– Nieuwe games nog verzegeld (sealed) zijn.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Digitaal geleverde artikelen en/of codes kunnen niet geretourneerd worden.
Wilt u een product ruilen? U kunt eenvoudig het product aanmelden via ons contactformulier. U ontvangt dan z.s.m. de retour instructies per mail. Uw aankoop dient binnen 14 dagen aangemeld te worden voor retour. Daarna heeft de klant nogmaals 14 dagen om de aankoop te retourneren.
Na ontvangst en controle van het product kunt u het bedrag direct weer besteden op onze site of laten uitkeren door uw bankgegevens in te vullen. Wij zullen vervolgens het orderbedrag exclusief verzendkosten binnen 14 dagen terugstorten op uw bankrekening.
Adres voor retouren: (geen bezoekadres)
Tomtronics
Rembrandstraat 18
7771XG Hardenberg
Het retourneren van een pakket is voor eigen rekening, tenzij het een fout van tomtronics betreft.
Productprijs
Zodra een koopovereenkomst is gesloten is de overeengekomen prijs bindend, soms kan een prijs vervolgens stijgen of dalen. Wij kunnen helaas naderhand geen prijzen aanpassen.
Verzending
Bestellingen geplaatst en betaald op werkdagen voor 23:59 uur worden binnen 2 werkdagen verzonden. De levertijden die op onze website worden weergegeven zijn levertijden in werkdagen. Tomtronics streeft er naar bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, echter in een zeldzaam geval kan er een vertraging ontstaan (bijvoorbeeld het product is zoek of er is sprake van een voorraadverschil). Wij verzenden alleen binnen Nederland. Wij maken gebruik van PostNL, normaal gesproken bezorgen ze de volgende dag, echter in een enkel geval kan er een vertraging ontstaan, helaas hebben wij hier geen invloed op. PostNL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag. Maandag worden enkel grotere pakketten bezorgd, geen briefpost. Zoekgeraakte zendingen veroorzaakt door foutief opgegeven adresgegevens kunnen wij helaas niet vergoeden, controleer dus altijd goed uw adres gegevens.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tomtronics. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Aanvullende voorwaarden internet bestellingen
tomtronics is niet verplicht bestellingen te leveren waarvan de prijs foutief is doorgegeven door een leverancier of een product waarvan de prijs door een fout verkeerd op de site is weergegeven.
tomtronics.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten in omschrijvingen of afbeeldingen van producten op de website.